Abonmajska sezona 2019/2020

Spoštovani ljubitelji ustvarjalne in poustvarjalne umetnosti, dragi stari in novi člani abonmajev!

V novi abonmajski sezoni 2019/2020 smo si prizadevali pripraviti bogato in raznoliko ponudbo. Vabimo vas v svet novih umetnostnih praks, vabimo k odkrivanju različnih pogledov na aktualnosti. Abonmajski izbor smo zastavljali z namenom, da bi se ponujenemu pridružilo čim več ljubiteljev lepih umetnosti, hkrati pa bi bili kulturni dogodki obiskovalcem v razmislek in naložba za naprej. Zavedamo se, da smo omejeni z našimi prostorskimi zmožnostmi, zato je bil poseben izziv, da izmed razkošne ponudbe odberemo najboljše.

Gledališki abonma

V Gledališkem abonmaju smo z izborom predstav zarisali žanrsko raznolik program, ki na kvaliteten in angažiran način nastavlja ogledalo družbi. V abonmaju se bo predstavilo pet poklicnih gledališč.

 

Wolfov koncertni abonma – Wolf povezuje

Skupaj z Društvom Hugo Wolf Slovenj Gradec smo pripravili glasbeni abonma Wolf povezuje in uspeli zagotoviti gostovanje nekaterih izvrstnih inštrumentalnih in vokalnih interpretov ter s tem še poudarjeno obeležiti 160-letnico rojstva skladatelja Huga Wolfa.

 

Filmski abonmaji

V Večernem filmskem abonmaju, art programu ter Šolskem in gimnazijskem filmskem abonmaju bomo predstavili nekatere evropske in svetovne filmske presežke in nagrajence prestižnih svetovnih in domačih festivalov, organizirali pogovore z ustvarjalci in posebno pozornost posvetili domači filmski produkciji.
Kino ob kavi bo še naprej na sproščen in družaben način ponujal vpogled v raznoliko svetovno filmsko produkcijo.

 

Lutkovni abonma

Za naše najmlajše obiskovalce smo pripravili šest lutkovnih predstav: primerne so za otroke od 3. leta starosti dalje. Zavedamo se pomena tega občinstva, zakaj to bo naša jutrišnja baza.

 

Abonma Opera in balet Maribor

V ponudbi ohranjamo organizirane obiske predstav Opere in baleta Maribor, ki je že stalnica v naši abonmajski ponudbi.

 

In seveda – ne prezrite določenih ugodnosti, ki jih lahko uveljavite ob vpisu posameznih abonmajev.
Želimo, da bi čim več ljubiteljev umetnosti v izbranem programu našlo veliko lepega in vrednega zase in za svoje najbližje.
Prisrčno vabljeni dosedanji abonenti, enako dobrodošli tudi novi v sezoni 2019/2020, ki je pred vrati.

Andreja Gologranc, v. d. direktorice,
in kolektiv Kulturnega doma Slovenj Gradec



Z vpisom v abonmaje za sezono 2019/2020 bomo pričeli 2. 9. 2019.

Imetniki GLEDALIŠKEGA ABONMAJA, ki želite obdržati lanski sedež, se lahko vpišete od 2. 9. do vključno 9. 9. 2019.
Naslednji dan, 10. 9. 2019, je namenjen menjavi sedežev v abonmaju.

Vpis bo potekal do vključno 30. 9. 2019 oziroma do zapolnitve sedežev, izjema je ABONMA OPERA IN BALET MARIBOR, katerega vpis bo potekal do vključno 20. 9. 2019 oziroma do zapolnitve sedežev.

Vpis lahko opravite v Kulturnem domu Slovenj Gradec:
• v dopoldanskem času: ponedeljek, torek in petek od 9.30 do 12.30;
• v popoldanskem času: od ponedeljka do nedelje, razen v sredo, od 17.30 do 19.00.

Zahtevane podatke za vpis abonmajev nam lahko pošljete tudi po elektronski pošti: blagajna@kulturni-dom-sg.si

ali klasični pošti na naslov:
Kulturni dom Slovenj Gradec, p. p. 51, Francetova cesta 5, 2380 Slovenj Gradec.

Vpišete se lahko tudi z elektronsko prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani (kliknite za povezavo).

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po telefonu:
02 881 24 93 (blagajna KD SG),
051 605 243 (tajništvo KD SG) ali
elektronski pošti: blagajna@kulturni-dom-sg.si

Abonmajske predstave v sezoni 2019/2020

Gledališki abonma in izven: Deklice ne bi smele igrati nogometa

Marta Buchaca, Gledališče Koper, režija: Daniel Day Škufca

  • 4 september 2019
  • Število ogledov: 23

Datum dogodka: 21.2.2020 19:30 Export event

Gledališki abonma in izven: Deklice ne bi smele igrati nogometa
Marta Buchaca
Deklice ne bi smele igrati nogometa
Gledališče Koper
Režija: Daniel Day Škufca

 

Čakalnica na oddelku intenzivne nege. Trije člani treh različnih družin, ki se med seboj ne poznajo – mati, dekle in fant –, nestrpno pričakujejo poročila zdravnikov o usodi treh njihovih bližnjih, ki so se, nihče ne ve, zakaj, znašli v istem avtomobilu in doživeli hudo prometno nesrečo. Vznemirjeni in zaskrbljeni se sprašujejo, od kod se poznajo ponesrečenci – šestdesetletni upokojeni založnik, tridesetletna profesorica uporabne matematike in dvanajstletno dekle, ki nadvse rado igra nogomet – in kaj so skupaj počeli na poti proti … Igro, ki si za naslov jemlje materino največkrat izrečeno repliko in se sprva razvija kot napeta detektivka, v kateri poskuša trojica rekonstruirati nenavadno poznanstvo ponesrečencev, dodatno zapletejo vedno nova spoznanja o svojcih, še bolj pa čedalje neposrednejša medsebojna obtoževanja o odgovornosti za nesrečo, podtikanja o odnosih med ponesrečenci. Prav slednje pa osišče igre prenese na trojico čakajočih, s čimer igra postaja mojstrsko zastavljen okvir za oris psiholoških portretov posameznikov.